Back tO schOol~!!

by - Monday, December 24, 2007

alahai~!! bOleh tak, kalau saya cakap, saya rasa macam malas nk pegi sekOlah?? :P hehehe~ serOnOk cuti lama~ (walhal, saya cuti 2 minggu je..lagi sebulan tu saya pergi kelas tambahan...) Tu yang rase macam sekejap je cuti..Minggu depan dah mula sesi persekolahan 2008...Oh Tidak!!! Tahun "Penyeksaan"...hehehe...SPM tu...:) alahai... (asyik mengeluh je keje..tak baik tau!) by the way... best jugak start sesi sekolah...sebab, dapat duit belanja!! hehehe...almaklumla...cuti-cuti ni mane dapat duit belanja..sO, tu yg terpaksa "ikat perut"...lalala~ tp, tak slim jugak~ :P

Ape la yg saya dOk merepek nih...hurm..sebnrnye, nk cerita tentang persiapan persekolahan...Rasa-rasanya, untuk sesi 2008 ni, saya cuma tempah tudung sekolah baru...baju seragam tak buat kot...since fOrm 2(sejak secara rasmi jd pengawas...) x buat baju sekolah baru..hehehe...xde mOod nk beli baju baru...pakai je la yg mne ada..lgpun, diz is my last year @ secOndary schOol~ hehehe...kasut lak, baru je beli hari tuh...sO, awal tahun ni juz prepare utk yuran PIBG je la...

Hari Rabu or Khamis ni nk g amek buku teks~ hehehe...bagus gak kerajaan bagi pinjaman buku teks ni...lagipun, hari Khamis ni, saya perlu edarkan majalah sekolah, PENA...hurm...maybe bz ckit la hari tu...tp, xpe la...antara tugas terakhir sy sebagai ketua editor sebelum diserahkan kepada ketua editor yang baru.. hurm..siape ye ketua editor yang baru ye?? hahaha...saya tau...tapi, rahsia..tunggu je la...hurm.. tak sabar rasanya nak tengok majalah PENA tu...macammane la rupanya ye???

hurmm...rasenye, sampai sini je la saya membebel...lain kali sambung lagi...buat semua pelajar yang akan memulakan sesi persekolahan 2008, tekadkan azam dan tunaikan janji yang telah dikotakan...Belajar bersungguh-sungguh..(walaupun rasa malas nk pergi sekolah,tapi, saya akan berpegang pada janji dan cita-cita saya..) Buat pelajar yang bercinta, jangan abaikan pelajaran..terutamya yang bakal menduduki PMR dan SPM utk tahun 2008... jangan hampakan harapan ibu bapa dan cita-cita sendiri...Mudah-mudahan cita-cita u all dalam pelajaran akan tercapai dan dimakbulkan oleh Yang Maha Esa...Selamat kembali ke sekolah!!!

You May Also Like

0 Love notes