Apa sudah jadi dengan komputer aku ni??

by - Friday, December 14, 2007

Bosan betul~! selalu buat hal~ aku rase macam nak campak aje komputer ni kat dalam sungai~ Tapi, lagilah bodOh klau aku campak~hehehe~ Nak buat macam mane??aku memang bebetul bosan dengan komputer ni..sebab...hari tuh, x sampai 3 bulan aku hantar format, dia wat hal balik...dalam setahun ade lah 3 kali aku hantar kedai untuk format komputer ni balik..sekali format, rm60...mane x stress?? bosan ~bOsan~bOsan~ Ape lagi aku nk ckp kat mak n ayah aku supaya diorg belikan kOmputer or laptOp baru?? aku dah letih pujuk diOrg~ aku x reti dah nk ckp ape~ Biarlah masa yang menentukan~ Cuma, aku ni agak kurang sabar biler komputer ni buat hal~ Jangan nanti, bila aku dah hilang sabar, cpu ntah ke mane, mOnitar ntah kemane, mOuse ntah kemane~ segale isi perut aku operate nnt~ stress ni~!! Kalau mcm ni la gamaknye, aku kene carik boy friend tauke kedai kOmputer or big bos hp ke..acer ke..compaq ker...hahahahaha~ baru senang hidup aku...Alamak~ teringat lak kate-kate cikgu Anwar bebaru nih(4.12.07)...mase tu kitOrg bersembang la psl Kak Farah yg nk jd pengantin baru 29.12.07 ni...Tetiba boleh pulak keluar cerita pasal aku...Ceritanyer begini(aku cerita ckit jer la..malas lak nk taip bebnyk~)...aku ckp kat kak Farah "Tu la..org suruh g hOneymOon, tak maw.." Pastu, Kak Farah ckp "Abes tu, klau x pegi hOneymOon xleyh dpt ank ke?"aku lak g usik dia balik~"Kalau g hOneymOon lebih cOncentrate... :P" pastu, Kak Farah gelak la...Yang cikgu Anwar tuh aku xprasan lak reaksi dia..sebab, mase tu aku membelakangkan diOrg cOz aku g amik cheezy wedges...Pastu, tup-tup, aku dngr cikgu Anwar ckp "Awak la kahwin..Lepas SPM klau result teruk, kawin..." Aku gelak la...aku ckp "mne bOleh!" Pastu, cikgu Anwar kate "Kawin ngn org kaya~" hahahaha~ ade ke ptOt?? Aku amin kan jer la... Ish~ kan best klau dpt kawen ngn tauke kedai kOmputer or big bos acer,compaq or hp~bOleyh dpt free~ekekeke~ish~ sengal btOl~! :P wOkey la..aku pOwn dah ngantok ni~ jam dah menunjukkan kOl 3.25 pagi..Jap g aku ade kelas~ kOl 9 lak tuh~ adOi... mcm mne ni??agaga~

You May Also Like

0 Love notes