Open House lagi! :)

by - Saturday, October 25, 2008

Hye! Hari ni I dpt 5 jemputan open house. tak banyak,kan? sikit je tuh! gyahahaha... sakit perut hari ni.. but, nvm... rezeki Allah jangan ditolak! :) btw, I just pergi 3 buah rumah jer... tak larat la pergi semua rumah.. sebab, I dah start cirit-birit!!! (tak boleh makan banyak. perut I akan meragam n i akan cirit-birit utk tempoh 2-3 hari :((

so, I nak jugak la perkenalkan 3 tuan rumah daripda 5 tuan rumah untuk hari ni.

Rumah yang I pergi :

AINA FARHANA MOHAMAD a.k.a AINA (AFM)

AMIR ZULZAFRI J.AZHARI (AMER)


HELMI KAMARUDDIN (ELMI)

OK. I dah kenalkan Tuan-tuan rumah untuk semua open house yang I pergi hari ni. Sekarang ni I nak kenalkan tetamu-tetamu yang buat muka tak malu makan rumah orang :D
from left: smira, manja, adila, atiqah, SYIQA, aina, raihan, hanina


Dear FIRDAUS & PUDEN:-

mintak maaf sesgt sebab aku tak sempat nak pergi rumah korg berdua... Aku betul2 tak larat,plus takde transport.. takkan nak suro ayah aku jadi driver aku lak,kan? (since my father dah anta, amek i kat umah aina & amir, pastu amik I n anta I pegi umah Helmi.) tak ke nyusahkan beliau? justeru, aku bebetul mintak maaf yer. insya-Allah, lain kali klau diizinkan Allah, aku pergi la rumah korg pulak yer.. so, pengajarannya, JANGAN BUAT OPEN HOUSE serentak. aku jadi x larat.. gyahahha.. btw, THANKS FOR THE INVITATION... ^-^

psstttt...kengkawanku, nak taw satu rahsia? aku jadi addict nak minum tek tarik lepas aku belasah 5-6 gelas teh tarik kat umah Helmi tadi! :D (terus terlupa kat milo ngn nescafe favourite ku!) gyahahahaha



-the end-

You May Also Like

0 Love notes