Pertemuan

by - Sunday, June 24, 2007

yg berdiri kat belakang, dari kiri(pakai cap): shikin,Fateen,Fatehah(twin)
yg duduk dari kiri: hasmira, syiqa(me),farah

berdiri dari kiri: Rais,Asyraf Razali,Faiq Hizaami

duduk dari kiri: shamil n me
dari kiri: atiqah with me


Semalam…
Kita dipertemukan…
Sebagai sahabat,
Sebagai Adam dan Hawa,
Menghulur kasih,
Mengucap salam,
Bibit kemesraan mula terpancar,
Mewujudkan warna nan indah,
Mewarnai perjalanan ini.

Hari ini…
Aku dan kau masih bersama,
Semakin hari semakin serasi,
Walau dia tiada lagi menemaniku,
Kenangan dengannya masih membuai mimpiku.

Esok dan selamanya…
Aku bukan seperti sepupu kita yang lain,
Yang hanya mendampingi
insan yang terbaik di mata orang lain,
Aku tetap aku!
Aku akan tetap bersama kalian,
Kerana…
Kalian adalah hadiah yang terbaik
dan tidak ternilai buat diri ini.

Lepaskan kehidupan yang lalu…
Agar masa depan mendatangi kita…

You May Also Like

0 Love notes