Penyakit?

by - Tuesday, October 25, 2011

Sekarang ni aku tak tau la apa kena dengan diri sendiri. Asyik berangan and kejap lagi tetiba tersengih sorang-sorang. Then tadi nasib tak baik sebab Miss Aisyah nampak aku tersengih time Azfar tengah tulis jawapan kat white board. Actually, conversation ni yang buatkan aku tersengih-sengih time kelas MAF320 tadi:

My friend: Cakap kat dia trending skrg bkn #kate_moss but #christina_hendricks. People appreciate real women now, not skeletal clothes hangers.

Aku reply: Nanti i cakap la eh kalau dia perli lagi. Kalau dia tanya i, u siapa? I ckp u kawan sms I. Pastu I kena gelak balik dengan dia. Nnt dia ckp skrg trending #cintamukabuku bkn #smssiapainibang. Haha. :P

Tak perlu la aku describekan siapa kawan aku tu. Cukup lah korang tau apa yang menyebabkan aku tersengih-sengih lately ni. Kalau tak explain, korang ingat aku gila pulak, kannnn? Hahaha.

Oh. Ni sorang lagi kawan baru aku. Memula aku menyampah dengan dia ni sebab insiden masa induction hari tu. Tapi lepas kenal dia kat Dungun hari tu, satu kepala rupanya dengan aku dia nih! haha. Meet my new friend, Aizat :

Ni masa kenduri kahwin kakak Ayi kat Kompleks belia dan kebudayaan, Shah Alam.


P/S: Kan best kalau aku guna firefox utk blogging? Takde la susah macam guna Safari ni. Nak letak gambar lebih2 pun masalah. Ada firefox utk MacBook Pro tak? *sigh*

P/S 2: Disisimu aku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku

You May Also Like

2 Love notes