Kisah cinta suci... XD

by - Friday, February 18, 2011

Kelmarin kawan aku ada bagitau aku yang dia ada tulis cerita sikit pasal kisah cinta aku nih. Aku pun curious la nak tau kisah cinta yg mana satu. Yang silam atau yang sedang hangat ni.. So, masa tu aku terus bukak blog dia. Tapi memandangkan aku time tu kat tempat jin bertendang a.k.a Kampus Alor Gajah (KAG), maka line internet pun menjadi sangat menjengkelkan walaupun mak aku bayar broadband ni RM77 satu bulan. (kalau tak silap la.) So, aku tak dapat la baca post tu. Memandangkan petang tadi aku dah sampai kat Kampus Bandar Melaka (KBM) ni, aku pun dengan penuh bersemangat ni pun bukak la blog kawan aku; Nazzatul Afiqah ni.. cari punya cari.. Akhirnya aku jumpa satu post ni. Kalau korang malas nak baca the whole post, meh aku quote perenggan yang merujuk kat aku.. Khas utk korang.. ;)

8) Kisah cinta suci Pak Guard;
Tanpa memikirkan status dan darjat si dia begitu ikhlas menyintai pak guard UiTM.
Xpe, Pak Guard juga layak untuk dicintai!
Errr. Ni aku nak komen sikit. Tajuk tu aku takde masalah. Yang masalahnya, isu status dan darjat tuh. Kitorang lebih kurang je tinggi. Mungkin dia kecik sikit dari aku. Aku lebar sikit dari dia. Tu je la bezanya kot =P Tak caya? Haaa. Tengok nih...





P/S: Akhirnya SI HITAM dan SI PUTIH dah bersatu dengan tuan mereka. err. mereka turut disertai oleh si hijau. =)

You May Also Like

0 Love notes