The Truth..

by - Monday, July 05, 2010


Tadi aku pegi beli dinner kat Kelemak. Masa pegi tu, security perempuan yg berdiri kat pintu keluar tu. Tapi, bila balik... Ade plak security lelaki. Aku bukak tingkap and tunjuk kad matriks. Pastu security tu tanya " NR ke?" Aku jwb la "tak la. saya resident. Tun Merah" Then, dia bagi masuk. Aku pun masuk la. then, dalam 3 meter dari security tu, baru aku teringt "Apesal la aku tak tgk nama pak guard tu tadi!! Dah la HANDSOME!!! Benci!!! Napa la aku lembab sangat!


Dah masuk bilik, aku story kat Mira. Mira pun cakap pak guard tu handsome. hehehe. Smart je orgnya.

Syiqa: Mira, tadi masa aku balik, ada pak guard handsome!!

Mira: Haah. aku nampak tadi. Aku keluar ngn member aku. Masa balik tu dia ckp "baru balik?" Pak guard tu mmg peramah.

Syiqa: handsome kan?? aku rasa umur dia dalam 35 cam tuh la.

Mira: Haah. dalam 35.

Syiqa: Ko rasa dia dah kahwin ke?

Mira: Dah kot. ntah2 anak sorg.

Syiqah: Kalau duda anak sorg pun tak kisah. handsome kan dia?? kan??? Aku rasa aku dah jatuh cinta la kat dia!

Mira: Kau nih!! Kah kah kah kah!

P/S: Esok ade kelas 4 jam kat DK HEA1. Mak aiii. Keras aku dok dalam aircond sejuk beku tu lama2.. hahaha

You May Also Like

3 Love notes