JPJ...

by - Wednesday, June 24, 2009

12 Jun 2009 punya cerita....

I pegi test JPJ... Alhamdulillah.. AKhirnya I lulus jugak test JPJ tu! Setelah sekian lama menanti, akhirnya gambar I ada jugak lekat kat LESEN P... wakakaka

Terima kasih yang tidak terhingga kepada:

1) Encik tester yang dok kat pondok untuk test calon naik bukit sebab bagi chance I buat test bukit untuk kali ke-2... (I x tau nama beliau...)

2) Cik/Puan Nazuraini Bt Mat Yusof (tester parking & 3-point-turn)

3) Encik Khairulniza Bin Mustaffa (tester jalan raya)

Kepada semua anggota JPJ, walaupun sehari sebelum saya pegi test JPJ ari tu, saya join abg F mencarut kepada anggota JPJ, anda tetap membenarkan saya memperoleh Lesen P. Maafkan saya yer! opsss.. Maafkan kami! Terima Kasih daun keladi!

By the way, lupe nak cerita pasal apa kami mencarut kat anggota JPJ.. Sebenarnya, masa 11 Jun (sehari sebelum I pegi test JPJ) , sebelah paginya, abg F dah kena saman ngn JPJ sebab ade dokumen untuk kereta kancil merah yg dia bawak tu tak lengkap. pastu, beliau pun gelar la JPJ tu dengan satu nama gelaran. Disebabkan I xmo jadi ratu kontroversi lagi dah, I tak mo la tulis ape yg abg F cakap tu...

P/S: Pastikan kereta yang anda dapat untuk test JPJ tidak melompat seperti kereta yg saya dapat untuk test bahagian 2...


You May Also Like

1 Love notes