Friends...

by - Monday, May 11, 2009

Akhirnya! perpisahan itu berlaku juga! Apa nak buat, semua org ada cita-cita. So, kawan2 aku dah ramai yang memulakan langkah untuk kejar cita-cita mereka... Tinggal aku yg menghitung hari untuk menggapai cita-citaku.. *walaupun course ni aku tak berapa minat, tp, dah "org tersayang" yg pilihkan, I buat juga la.* Ainaa marah bila aku amek keputusan untuk ikut je cakap "org tersayang" tu.. Tapi, dia lah sumber inspirasi aku.. Bila orang tanya, "kau minat ke?" atau "kau boleh ke bawak subject tu?".. jawapan aku adalah "YA" dan "BOLEH, Insya-Allah".. sedangkan, hanya Allah je yang tau betapa serba salahnya aku waktu aku menuturkan jawapan tu.. Aku amek risiko atas sesuatu yang aku sendiri tak tau apakah risikonya. Aku memperjudikan masa depan aku. Tak pe. mama dan ayah restu. Dengan restu mama dan ayah, Insya-Allah. Aku akan kuat.. =)

*Ni dah start merapu. actually entry kali ni aku nak post gmbr kawan2 yang dah pegi matriks.. kalau ada yang tertinggal, aku minta maaf. ingtkan aku yer, aku ni mmg pelupa! macam la korg tak tau perangai kawan korg yang bernama 'ASYIQAH ni,kan? ;;)*

P/S: Tahniah Ainaa.. Awak mmg hebat. Awak banyak pilihan. Choose wisely, ok! :-*

Amir (Matriks Terengganu) & Ban (Matriks N9). Nina pegi Egypt. Syiqa? UiTM je..



Nisa (Matriks Melaka)

Aina (Matriks Melaka)

Rais..(Matriks N9)

You May Also Like

0 Love notes