SPM 2008: ADD MATH!

by - Sunday, November 16, 2008

UPDATED! Click here for my comment about add math 2008!

OMG! mcam x percaya jer..

esok paper add math! :((

and..and..and.. I'm sitting here with this laptop!

OMG!

add math! :((

Boleh ke I buat esok?

dushhh...

btw, bila I teringt kat my "inspiration guy", terus bersemangat!

tapi, still takut lagi!

so, utk hilangkan rasa takut tu, I on9 la!

hahahaha..

btw, to cikgu Jufri, saya mintak maaf yer. Sebab, saya tak pernah dapat flying colours utk add math..

Saya bukan Ainaa.. Dalam kelas pun asyik menceceh jerk.. :((

To "Mr Inspiration", izinkan saya melantik anda menjadi sumber inspirasi saya yer... walaupun saya dah tak ada chance nak berangan dalam kelas anda lepas ni, tapi, izinkan saya berangankan anda yer time saya buat add math! hahahahaha

cikgu jufri, jgn marah saya yer... saya mungkir janji! hahahaha.. saya tetap berangan time belajar add math even cikgu dah pesan hari tu!

My inspiration guy! hahahaha... =))
mati aku kalau beliau taw!

Cikgu Jufri...
Cikgu Add Math yang suka buat konsporasi! gyahahaha :P

updated!:
actually, my add math paper esok la! 18 November 2008! yang paling kelakarnya, I ingatkan paper add math tu hari ni. I bangun tidur terus siap-siap pergi sekolah. Then, bila dah sampai sekolah, I terserempak ngn Naquiyah and Raudhah. Diorg terkejut tengok I. I pun terkejut tengok diorg sebab diorg tak pakai uniform sekolah. Then, tak pasal-pasal I kena gelak. Tu la akibatnya kalau salah tengok jadual! Mama punya la marah! yer la.. bahaya,kan? Ini nasib baik I ingatkan ada paper and pergi sekolah. Kalau I ingatkan tak ada paper and sambung tidur, walhal ada paper. Kan naya!!! Nauzubillah!
Since this morning, Ramai orang yang search "SPM 2008 add math"! isk.. apa yang you all cari? soalan bocor? Kalau you all nak sangat "soalan bocor" tu, jgn carik kat blog I. Memang tak jumpa la! You all pergi la cari orang yang ada "sixth sense" tu! hahahahaha... I tak taw sape.. tapi, I ada la dengar-dengar cerita yang orang tu boleh dapat "mimpi" tentang soalan apa yang akan ditanya! gyahahaha..opsss....shhhhhh... I tak terlibat, ok! I sentiasa ingat pesan Mr Al-Junid tu..
"If you get flying colours by cheating, you have to pay back one day!"

You May Also Like

2 Love notes